آیا Chapati خوب برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا Chapati خوب برای کلیه بیماران مبتلا به بیماریآیا Chapati خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟ Chapati اصلی رایج در بسیاری از کشور های آسیایی، به ویژه در هند، نپال، بنگلادش و پاکستان است، مواد خام گندم است، بنابراین آن را بی خطر است آن را بخورم. اما به عنوان یک بیماری کلیوی، شما باید توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید پرداخت. من امیدوارم که مطالب زیر می تواند به شما در مدیریت رژیم غذایی شما کمک کند.

از آنجا که مرحله مختلف از نشانه های مختلف، بنابراین بیمار باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را. برای افرادی که در مراحل اولیه اما با تورم آشکار در بدن هستند، آنها باید از مصرف نمک و مایعات کنترل، هر دو آنها را خواهد تشدید تورم. برای افراد مبتلا به مقدار زیادی از نشت پروتئین، آنها باید از مصرف غذاهای با پروتئین بالا کنترل، اما به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن، آنها باید انتخاب کنید برخی از مواد غذایی با کیفیت بالا به خوردن. برای افرادی که در مرحله پیشرفته است هیچ ادرار و یا ادرار کمی، آنها باید از نزدیک با توجه به پتاسیم آنها را، که می تواند کمک به جلوگیری از hyperpotassemia است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی پرداخت.

فوق علائم شایع، اگر شما علائم دیگر، شما می توانید از متخصص تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می توانید به شما کمک کند را به یک رژیم غذایی مناسب. شما می دانید که یک رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی را افزایش دهد، اما یک رژیم غذایی بد ممکن است اثر درمانی را کاهش دهد، بنابراین نمی توجه بالا به آن.

به جز رژیم غذایی، شما همچنین باید یک درمان مناسب است که نکته کلیدی برای درمان بیماری کلیه را دریافت کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند برای کنترل بیماری، حتی آن را معکوس، برای اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید به ما پیام ترک، ما مشاوره رایگان در اسرع وقت فراهم کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-diet/4047.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری کلیه، آیا Chapati خوب برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: